bg  en  
Вход за регистрирани потребители



Регистрирай се
Забравена парола

Продукти

ОНЛАЙН АТЛАСИ
С УЧЕБНИ ИНТЕРАКТИВНИ КАРТИ
ОНЛАЙН ПОМАГАЛА
КЪМ УЧЕБНИ АТЛАСИ
ОНЛАЙН ТЕСТОВЕ
ПО ИСТОРИЯ И ЦИВИЛИЗАЦИИ
ОНЛАЙН ТЕСТОВЕ
КЪМ E-УЧЕБНИЦИ ПО КМ И КМИТ
УЧЕБНИЦИ, АТЛАСИ, УЧЕБНИ ПОМАГАЛА СТЕННИ КАРТИ ГЕОГРАФИЯ ОНЛАЙН ТЕСТОВЕ КЪМ Е-УЧЕБНИЦИ
ПО ИНФОРМАТИКА (ПП) 12 КЛ.
Е-УЧЕБНИЦИ
ПО ИНФОРМАТИКА (ПП) 12 КЛ.
ДРУГИ ЕЛЕКТРОННИ КНИГИ ДЕМО ВЕРСИИ
НА ОНЛАЙН ПРОДУКТИ
УЧЕБНИ ПОМАГАЛА ЗА ДЕТСКИ ГРАДИНИ СТЕННИ КАРТИ ИСТОРИЯ СТЕННИ ТАБЛА ХИМИЯ СТЕННИ ТАБЛА И НАСТОЛНИ ИГРИ ЗА ДЕТСКИ ГРАДИНИ РЕЛЕФНИ КАРТИ КНИГИ ЗА ДЕЦА ОБРАЗОВАТЕЛНИ ИГРИ СГЪВАЕМИ КАРТИ (ДИПЛЯНКИ)

ИЗЧЕРТАВАНЕ
НА ФИГУРА И
СЪЗДАВАНЕ НА
КОМПЮТЪРЕН
ГЕРОЙ
Учебно табло
по КМИТ
за 6. клас

Цена: 1500 лв.



ПРИМЕРИ ЗА ИЗЧЕРТАВАНЕ НА ГЕОМЕТРИЧНА
ФИГУРА И СЪЗДАВАНЕ НА КОМПЮТЪРЕН ГЕРОЙ
СЪС СРЕДСТВАТА НА ЕЗИК ЗА БЛОКОВО
ПРОГРАМИРАНЕ И СКРИПТОВ ТЕКСТОВ ЕЗИК


Учебно табло по КМИТ

Автори: Милена Георгиева,
„Издателство Атласи“

Кат. № ИТ 1-008
Цена 15.00 лв.

ISBN 978-619-238-218-6
Размери 65х95 см
Стенно ламинирано табло, с лайсни

УЧЕБНОТО ТАБЛО е предназначено
за ученици от 6. клас, изучаващи предмета
Компютърно моделиране и информационни
технологии (КМИТ)


Таблото включва примери за:
- Изчертаване на квадрат на езиците
за блоково програмиране Skratch и Python
и скриптов текстов език JavaScript;
- Създаване на компютърен герой на езиците
за блоково програмиране Skratch и Python и
скриптов текстов език JavaScript.

Новини



КОМПЮТЪРНО МОДЕЛИРАНЕ
4. КЛАС


ПЪЛЕН КОМПЛЕКТ - ТУК

КРАТКА ПРЕЗЕНТАЦИЯ - ТУК


ЗАЯВКА ЗА УЧЕБНИЦИ
по компютърно моделиране
и информационни технологии
(КМИТ) за 5. и 6. клас

за учебната 2025/2026 г.

ЗАЯВЕТЕ ТУК


ВСИЧКО ЗА КМИТ
ВИЖТЕ ТУК





още